Translate

Translate

sâmbătă, 7 septembrie 2013

Homemade burger

Ingrediente

carne tocata de vita aprox 800 g
1 ou
2 lg mustar( sos Dijonnaise de la Knorr)
patrunjel proaspat
2 felii paine
1 ceapa(data pe razatoare)
sare
piper alb
cimbru uscat

Mod de preparare

Se amesteca toate ingredientele: carnea, oul, mustarul, painea farmitata, patrunjelul tocat, ceapa si condimentele. Se formeaza burgerii...se stropesc cu ulei de masline....se rumenesc pe gratar, pe ambele parti, iar apoi se pun intr o tava, pe hartie de copt si se dau la cuptor, la 200 grade pentru 25-30 minute..ca sa se patrunda...nu trebuie lasati prea mult in cuptor..sa nu se usuce...trebuie sa fie suculenti;)

Separat punem pe gratar rondele de ceapa..

Asamblarea se face dupa pofta:)...eu am pus burgerul in chifla...am adaugat sos Dijonnaise, ceapa coapta pe gratar si o felie de cascaval...l am bagat apoi intr un sandwich maker pentru cateva minute...sa se incalzeasca chifla..sa se topeasca cascavalul..yummi!:))
Apoi am adaugat felii de rosii( stropite cu ulei de masline si otet balsamic), salata verde si castraveciori murati (extrem de mici:).


Pentru cei cu gusturi fine:) am ales varianta cu rosii si busuioc proaspat...chifla+ burger+ cascaval+ rosii+ ulei de masline+ otet balsamic+ busuioc proaspat.

Din cantitatea de mai sus va ies cam 8 burgeri...

Sa avem pofta!
Spor la cookietterit!



2 comentarii:

  1. Data viitoare baga niste parmezan, sos worcestershire, chimen pudra si oregano in amestec, si scoate painea ca oricum ai chifla. Si eventual niste porc in mix pentru suculenta :D

    RăspundețiȘtergere