Translate

Translate

marți, 27 august 2013

Tiramisu cu zmeura



Am cules din gradina de la Mehedinti zmeura proaspata...cu roua pe ea...perfecta pentru acest tiramisu fin si delicat...
Sunt convinsa ca majoritatea dintre voi ati incercat clasicul Tiramisu...imi place si mie enorm...este usor si rapid...si nu ma pot satura niciodata de el:)...doar ca de data aceasta mi am dorit o mica schimbare..de arome...
Va poftesc in bucatarie!


Ingrediente

piscoturi
500 g mascarpone
4 galbenusuri
2 albusuri
5 linguri zahar
1 lingura whiskey
lichior de visine
zmeura
zahar pudra

Mod de preparare

Cu cateva ore inainte de preparare sau chiar cu o seara in avans...se pun 200 g de zmeura cu zahar intr un borcan la frigider..astfel vor lasa un sirop..
Se prepara un amestec din siropul rezultat si cateva linguri de lichior...eu am avut de visine...
Se inmoaie fiecare piscot, pe rand, in acest amestec....se dispun piscoturile intr un strat pe fundul unei tavi rotunde de tort...cu pereti detasabili.

Separat se prepara crema...se bat albusurile spuma cu un praf de sare...
Intr un alt vas se mixeaza galbenusurile cu zaharul pana se formeaza o crema albicioasa si densa...trebuie sa se topeasca zaharul;)...se adauga mascarponele..whiskey-ul...si la sfarsit albusurile spuma...se amesteca usor cu o spatula..ca sa ramana crema pufoasa!
Se aseaza un strat de crema peste piscoturi...apoi un strat de zmeura....iar un strat de piscoturi si la fel...crema si zmeura:)

Se da tava la rece pentru cateva ore..
Cand suntem gata de servit, scoatem prajitura din tava...asezam piscoturi de jur imprejur si presaram niste zahar pudra peste zmeura!




Sa avem pofta!
Spor la cookietterit!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu