Translate

Translate

marți, 23 iulie 2013

Raspberry Cheesecake# fresh& creamy

M am indragostit de gustul fin al Cheesecake ului acum multi ani...eram studenta...un prieten imi tot spunea ca trebuie sa l incerc...ca e delicios...cremos...si alte cele...l am incercat mai mult fortata:)....dar a meritat...a fost dragoste la prima degustare....
Inca de atunci am vrut sa l fac si eu acasa...am testat si retestat tot felul de retete si variante...
Acum este desertul preferat al familiei mele...iar reteta de mai jos este cea mai simpla reteta ever...ii multumesc pe aceasta cale Catalinei:*....

Ingrediente:

200 g biscuiti
80-100 g unt topit
2 cutii mascarpone(cu cel de la Delaco iese cel mai cremos;))
2 cutii crema Philadelphia simpla
4 oua
300 g zahar pudra
esenta de vanilie 
500 g smantana grasa
zmeura
frunze de menta

Mod de preparare:

Se unge cu unt o tava cu fund detasabil...se acopera cu hartie de copt fundul tavii( pentru cantitatile de mai sus e nevoie de o tava de 28 cm).
Se farmiteaza biscuitii...in robot sau cu mainile...separat se topeste untul in cuptorul cu microunde...
Se lasa untul la racit pentru cateva minute...apoi se amesteca cu biscuitii(eu folosesc intotdeauna biscuiti dulci).
Se aseaza amestecul in tava si se intinde uniform...cat sa acopere fundul tavii.
Se baga tava in frigider pentru cateva minute.
In acest timp preparam compozitia...amestecam mascarponele cu crema de branza, 200 g de zahar pudra, vanilia si cele 4 oua.
Dupa ce s a format o crema omogena..extrem de gustoasa:)...o turnam peste stratul de biscuiti, adaugam niste zmeura proaspata, din loc in loc, si o dam la cuptor pentru 20 de minute, in cuptorul preincalzit la 200 grade. Verificam din cand in cand sa nu se arda pe margini..
Dupa cele 20 de minute scoatem tava din cuptor si o lasam la racit...trebuie sa se raceasca bine pentru a putea trece la pasul urmator...
Se amesteca smantana cu 50 g zahar pudra si vanilie...se toarna peste compozitia bine racita si se mai da la cuptor pentru 10 minute.
Se scoate din cuptor...se lasa la racit...si apoi se pune la frigider peste noapte..sau macar pentru cateva ore;)
Cand suntem gata pentru servit preparam un sos din zmeura si zaharul ramas(la blender)....pentru decor..

Ingrediente putine...efort minim...efect maxim!
O sa va indragostiti de acest desert racoritor!
Sa avem pofta!
Spor la cookietterit!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu