Translate

Translate

luni, 21 octombrie 2013

Ciocolata alba cu capsunele, fistic& amaretti

Pentru azi v am pregatit o reteta delicioasa...
O puteti pregati cu orice ocazie, dar eu o recomand pentru un cadou dulce;)...

Ingrediente:

500 g lapte praf
500 g zahar
200 ml apa
180 g unt
amaretti
capsuni deshidratate
fistic 


Mod de preparare:

Se pune la fiert, pe foc mic, apa cu zaharul...Dupa ce incepe sa dea in clocot o mai lasati vreo 12-13 minute...e important sa se formeze un sirop gros..altfel nu se va inchega bine:)
Dupa ce s a format acest sirop adaugam untul taiat cubulete...se omogenizeaza si apoi se ia de pe foc...
Se adauga repede laptele praf cernut...eu folosesc un mixer pentru a incorpora bine laptele in lichid....se adauga apoi biscuitii amaretti zdrobiti cat mai bine(dupa gust)....
Se toarna compozitia intr o tava pe care am tapetat o cu hartie de copt(lasam o rezerva suficienta de hartie pentru a putea acoperi tava cand o dam la rece)...deasupra se presara din nou amaretti zdrobiti, capsunelele si fisticul tocate.

Se acopera tava si se da la rece pentru cateva ore..eu o las peste noapte..
Ciocolata de casa poate fi tinuta la rece chiar si 2 saptamani...asta daca rezista:)..eu sunt convinsa ca va fi consumata rapid de toata familia!


Daca vreti sa o faceti cadou va propun si cateva moduri de impachetare;)









Sa avem pofta!
Spor la cookietterit!



4 comentarii: